zondag 29 december 2013

De laatste dagen van dit jaar...

zijn gevuld met het opruimen van de Kerstartikelen en de balans opmaken van het jaar!

Het was een interessant jaar, met veel hoogtepunten.

Nog even wat losse eindjes oplossen en dan ben ik klaar voor 2014!

Willen Anne, Priscilla, Miranda, Marleen en Alexandra nog even jullie adres mailen?
Dit naar aanleiding van de inpakestafette, zodat ik jullie nog even kan verrassen :D

Afgelopen weken werd ik verrast in mijn mailbox met bijzondere foto's van lieve relaties, 
die de moeite namen om mij te mailen. 

Debby stuurde onderstaande foto, geinspireerd door het klei-idee, alleen heeft zij kleur gebruikt! 
Dat is een geweldige aanvulling! 

Dank je wel Debby! 


Géke van www.rosa-decoratie.nl mailde mij onderstaande foto's, 
dit naar aanleiding van veel vragen over het vloeipapier. 
Of dit geschikt is voor decopatch? 
Ik vind van wel, ziet er super uit. 


Deze foto's ontving ik na de Sint om te laten zien, 
dat je niet alleen kunt inpakken maar ook je huis decoreren. 


Tanja van Tajee's design maakte deze verjaardagscreaties! 
Je wordt er toch blij van :) 


Anna-Marie van www.stijlburo.com leerde ik kennen op de KreaDoe. 
Ze wilde graag wit cadeaupapier voor haar relaties.
Het had wat voeten in de aarde maar het is gelukt :)  
En wat ziet het er goed uit!


En dan mijn eigen "kerstkaarten", ieder jaar probeer ik er wat anders van te maken.. 
Nu was ik een beetje laat, maar uiteindelijk is het dit geworden. 
Sterren van klei met een zwart koordje, sterconfetti in goud en zwart en een gestempeld label.
Kleine decostar stickers in goud en zwart en het zag er leuk uit, ik geniet ervan :D 



Hele fijn jaarwisseling en ik wens jullie een 
"smashing, sensational, shiny, sparkling & happy New Year!


Enjoy! 






1 opmerking:

  1. Super leuk dat andere mensen je laten zien wat ze met de producten doen die ze bij je kochten. Ik vind jouw 'kerstkaarten' heel gaaf en origineel. Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling en hopelijk komen er in 2014 ook weer leuke hoogtepunten op je pad met LeukeLintjes! Ik blijf je volgen hoor, want je ideetjes zijn te leuk! Enne.... whiee, ben ik de Miranda die jou mag mailen? Gaaf, ga ik doen!

    BeantwoordenVerwijderen