dinsdag 25 februari 2014

Quotes....

Achter de schermen ben ik druk bezig met een eigen serie kaarten en dan vooral met quotes... 

Die zijn multifunctioneel; je kunt ze naar iemand sturen of ophangen. 




Ik hou ervan! :) 

Nu heb ik er al 5 uitgezocht en deze blijven nog even geheim, maar ik wil er nog eentje bij. 
En dat is mijn vraag aan jullie: 

Welke quote zie jij graag op een kaart? 

Reageer en wie weet win jij je quote op een kaart..... 

Ik maak op 5 maart de winnaar bekend! 

Enjoy!

1 opmerking:

  1. Mijn favorieten (ik wil niet kiezen):

    Aim for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    I haven't failed, I've just found 10000 ways that won't work

    I like it when you smile,
    but I love it when I'm the reason.

    See the glass half full.
    Then fill it the rest of the way

    BeantwoordenVerwijderen