zaterdag 5 april 2014

Wat een Weekie! :)

OMG wat was het een hysterische week! 
Afgelopen donderdag de halfjaarlijkse inloopdag en het was super gezellig. 

Ik had nog een winkel uitgenodigd op de inloopdag en dat was www.madebysies.nl 
Zij verkoopt tekstborden en geweldige gehaakte dieren. 
Ik heb alvast een olifantje besteld voor mijn verwachte neefje, te schattig. 




Op de inloopdag geef ik standaard 20% korting en een goodiebag. 
De cupcakes zijn gemaakt door Marijke van www.sugarsweetshop.nl 


In de goodiebag zat dit keer 

www.dottiesdesign.nl met een pen en een kortingscode 
www.zwiersfotografie.nl met een sleutelhanger en een kortingscode 
www.stipenbloem.nl met quotekaarten en een diy vogelkooitje 
www.mini-en-maxi.nl met een diy vlaggenlijn.
www.madebysies.nl met een theelichtje met sticker home 
www.eva-chocolate.nl met chocolade duimpjes 
www.erwaseenseensprookje.nl met een kleurplaat en gelukspoppetje. 

En Leuke lintjes met cadeaupapier en een zakje met stickers, lint, labels en deco. 
Het was een mooie goodiebag, al zeg ik het zelf :) 


En dan ook nog.... 
Gisteren heb ik de nieuwe site gelanceerd! 
Eindelijk na weken zwoegen, wat een werk.

Maar ik ben zo trots als een pauw... 
Natuurlijk pas ik nog wat dingetjes aan, maar voor nu zeg ik Yay! 

Tot en met woensdag 9 april ontvang je 15 % korting op je bestelling met code feest. 
www.leukelintjes.nl 

Enjoy! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten