woensdag 5 november 2014

Pré KreaDoe

Op het moment dat jullie dit lezen, start het leukste en drukste feestje van het jaar :)

De KreaDoe in Utrecht! Vanaf woensdag tot en met zondag heb ik een echte winkel op deze beurs.
Met bedrijfskleding, een kassa, pinautomaat, winkelmandjes etc...

Alhoewel de voorbereidingen gigantisch zijn, verheug ik me wel.
Dit jaar heb ik wat nieuwe artikelen bij me, die nog helemaal niet op de site staan :)


Officeklemmetje in 3 maten :) 


Brede tape van Tinne & Mia 

 Hexagon stickers 


Pyramide stickers 

Mega Dots 


Schriftjes kraft 


Schriftjes assorti


Kraft tape Tinne & Mia 


Jeansblauw tape Tinne & Mia 


Fresh Mint Tinne & Mia 

 Roze Tinne & Mia 


Ik hoop je daar te zien :) 
En bij aankoop van € 7,50 ontvang je 4 cadeaulabels 
die speciaal voor de KreaDoe zijn ontworpen door Dotties Design  :) 


O ja en kom je toevallig in mijn winkel op de KreaDoe? 
Maak dan een selfie in de stand ( zet hem op de facebookpagina van Leuke Lintjes ) en win een kerstpakket van € 25,-. 

Enjoy!



1 opmerking:

  1. Wat een super gave dingen heb je mee! Zou dolgraag komen maar dat zit er niet in. Vorig jaar was ik, volgend jaar hopelijk weer! Heel veel plezier (en sterkte)
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen