zaterdag 20 december 2014

Kerstthuis 2014

Wat houd ik toch van deze periode :)
Dit jaar kon ik eigenlijk niet kiezen, welke sfeer ik in mijn huis wilde. 

Uiteindelijk heb ik weer niet gekozen... 
Story of my life! 

In mijn appartement heb ik een gigantische hal en die heb ik aangekleed in rood en wit. 





En in de woonkamer wilde ik wit/zwart met wat accenten. 
Ik wil iedere jaar wel weer iets anders en deze kerst is mijn oog gevallen
 op de underlayment kerstboom. 

Ik heb hem online gekocht, een vergelijkbare boom is te krijgen op www.teleukhout.nl

Ipv dennengeur, ruikt het huis naar hout! Ook lekker :) 




Ik kan mijn open haard nog niet gebruiken, aangezien deze eerst geveegd moet worden. 
Maar kaarsen kan natuurlijk altijd :) 



Soort van vrije expressie op eetkamertafel :) 



Er is natuurlijk ook wat groens in huize Leuke Lintjes :) 


En Bambi die de boel goed in gaten houdt :) 




Dan weten jullie een beetje hoe het er hier uitziet! 
Next Time ingepakte cadeautjes, want die mogen natuurlijk niet ontbreken ;-) 

Fijne dagen alvast voor iedereen! 



Enjoy







2 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit, en zo opgeruimd! (is dat altijd of speciaal voor de foto's?)
    Jij ook fijne dagen!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! :) De woonkamer probeer ik altijd zo te houden, de gang is vaak een zooi maar nu opgeruimd voor de kerst :)

      Verwijderen