maandag 16 maart 2015

Paashaasjes ( ism metdehand.nl )


Vouw je eigen paashaasjes van papier! 
Zo ondertussen is het jullie wel duidelijk, ik ben gek op papier! Met een veel plezier vouw ik de gekste dingen. Ook mijn dochter heb ik besmet met deze gekte en samen met haar zoek ik de leukste origami DIY’s uit. Dit paashaasje staat al een hele tijd op mijn Pinterest bord…maar durfde het nooit aan…tot afgelopen week. Het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.

Wat heb je nodig?
- Papier
Voor het vouwen van dit kekke haasje gebruikte ik het papier van LeukeLintjes. De online plek voor waanzinnig gaaf en treny papieren producten. Let op, het is leuk als het papier aan beide zijden een printje heeft.








 Hoe vouw je een origami haasje?Volg de duidelijke video tutorial van Origami Spirit en geef jezelf de tijd! Oefening baart kunst en geloof me, uiteindelijk vouw jij je eigen haasje!
Is het haasje klaar? Vullen met eieren maar!

Groetjes Henriette
~ Metdehand.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten