woensdag 27 mei 2015

Cakesmash! ( ook te boeken voor jou)

Mijn neefje Pim is op 21 mei 1 jaar geworden en we kregen een 
leuk idee om een cakesmash te organiseren, 
leuk voor de uitnodigingskaartjes en om te bewaren... 

Sanne en ik gingen aan de slag met de voorbereidingen en 
we vonden het zo leuk, dat we deze samenwerking in stand gaan houden. 

Je kunt de cakesmash dus boeken bij Sanne in haar studio en 
dan verzorg ik de decoratie en styling :) 
Ook regelen wij een taartje en krijg je de digitale afdrukken in je mail. 



Het ziet er toch geweldig uit... ( al zeg ik het zelf) 


Taart is gemaakt door Sugar Sweet Company! 



Pim moest even wennen, want dat blauw was toch wel heel apart :) 
Maar hij wilde toch wel even proeven :) 



Die witte letters waren wel heel erg lekker :)


Oooh zit er cake in? :) 
Dat lust ik wel! 


Hmmm! Dat lust ik wel :) 

Er zijn nog wel 10 foto's, maar dat is iets teveel van het goede... 

Dus wil jij zo'n cakesmash boeken voor je beeb? Neem dan even contact op! 


Enjoy! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten