zondag 10 mei 2015

Juf en meester!

Eén van de bestlopende artikelen in de shop waren de stickers en kaarten voor juf en meesters.
Mijn voorraad was al een tijdje op en ik heb Anouck benaderd om een nieuwe collectie te maken. 
Ze wilde het heel graag doen en zo geschiedde... de collectie Leuke Lintjes ft Anouck 

Anouck ken ik al eeuwen ( ja, want zo oud zijn we al :) ) 
We wilden al langer samenwerken, maar het kwam er maar niet van maar nu dan eindelijk wel :)  
Eén van de dingen die ze heeft gemaakt en waar ik verliefd op ben is de tekkel :) 



Dit zegt ze zelf: 



'Leukelintjes.nl ft. Anouck'

Vera schreef er al over. Ik ben supertrots dat ik het team mag komen versterken als illustratief vormgever met een voorliefde voor papier, karton en mooie kleurencombinaties. 
Mijn hoofd bruist vaak van de creatieve ideeën en de leuke gesprekken 
met Vera leverden er nog veel meer op.
Al dat moois voor ons zelf houden zou niet eerlijk zijn,
 dus we zijn aan de slag gegaan om de ideeënstroom om te 
vormen naar een serie leuke producten die al 
heel snel in de webshop zullen verschijnen.

Het begin van onze samenwerking is een feit en ik voel dat er nog veel moois gaat volgen,
het bruist alweer dus ik ga mijn studio opzoeken om wat 
rust in mijn hoofd te creëren en weer wat moois op papier te zetten.
Als jullie nieuwsgierig zijn naar mijn werk kijk dan gerust eens op mijn website anouckvanmanen.nl
Creatieve groet en zeker tot ziens!
Anouck



Deze week kwamen de kaartjes binnen en wat zijn ze leuheuk! 


We trappen af met deze 8 kaartjes!
( Heb je een webwinkel en wil je ze verkopen? Mail me dan even) 

En natuurlijk zou Leuke Lintjes geen Leuk Lintje zijn als we er geen cadeautje aan koppelen :) 


Knutselpakketje, kaartenpakketje, Quotekaartjes, Boekenleggers ( daar vertel ik je volgende week nog iets moois over), Schriften... 

Allemaal verkrijgbaar in de shop! 
Klik HIER voor alles op een rij 

Enjoy! 


2 opmerkingen: