zaterdag 27 juni 2015

Traktatie inspiratie!

Afgelopen weken had ik een aantal opdrachten, waar ik erg blij van werd.
En die wil ik graag met je delen :)

Allereerst de vilten huisjes, ze worden gebruikt als bedankje voor de bruidsmeisjes.
En hoe schattig is het :) 



Noor neemt afscheid en wilde wat leuks trakteren.
Ze heeft gekozen voor de memoblokjes psst... 
waarop ze op de eerste bladzijde haar boodschap schreef. 
Wat confetti erbij en aan de achterzijde sticker DAG 


Ze zijn echt super geworden, dank je wel Noor!


Rita en ik zijn al weken bezig met een grote opdracht 
voor geboortebedankjes en we zijn bijna klaar :) 
Nou ja, Rita is klaar en ik ben nu aan zet met het inpakken. 
Ze hebben gekozen voor antraciet en ijsmint muisjes. 


Ik pak ze in met wat panda vloeipapier, 
vierkante doosjes, mint/wit twine en een minicard van Spotz. 
Nog 110 te gaan.... maar het is een plaatje niet waar? 


Dan zijn er nog twee jongetjes wat afscheid nemen en die wilden ook wat trakteren.
Ik bestelde plakhandjes bij Lobbes ( wat een lol hadden wij ermee vroeger :)) 


Ik verpakte ze in een helder zakje met een stukje lint en sticker dag. 

En ondertussen maak ik ook nog snel wat juffencadeaus, zoals deze sleutelhanger
met letter en label :) 


Whoei, hoop dat je er wat aan hebt :) 

Enjoy!  


2 opmerkingen: