woensdag 2 september 2015

Zwart & Wit

 
Gisteren viel mijn favoriete tijdschrift weer op onze hartjes deurmat, en daar word ik altijd erg vrolijk van! Dit keer zat er een soort van krant in met quotes geschreven in sierlijke letters en fijne tekeningetjes eromheen. En zwart met wit! Deze kon ik dus mooi gebruiken als opening voor dit blogje, met als thema zwart & wit. "Durf wat vaker uit het raam te staren", inderdaad, doe gewoon wat vaker even helemaal niks....ook een soort van meditatie...maar dan een hele simpele.
 Zwart, geen kleur maar wel mijn favoriet, als ik mijn kledingkast openmaak zie ik veel zwart, als ik 's ochtends aan mijn vriend vraag, 'wat zal ik aandoen?' Is zijn antwoord, 'iets zwarts', dat zegt dus genoeg. Ik heb wel kleur, maar toch voel ik me daar minder Happy in...Oke, donkerblauw sluipt er ook steeds vaker heel stiekem in. Daarentegen kan mijn huis niet kleurrijk genoeg zijn...Maar goed, hele onbelangrijke informatie.....
 

 
Zwart & Wit is sjiek, stoer en eigenlijk altijd mooi. Soms heeft een verpakking geen kleur nodig.
Combineer printjes met elkaar, gebruik meerdere labels tegelijk. Doen!
Heb je de kleine glazen flesjes al gespot in de shop? Zijn zo leuk! Om nog even in mijn zomervibes te kunnen blijven hangen schroefde ik een oogje in de kurk en vulde ik het flesje met zand wat ik had meegenomen van ons strandfeestje... Leuk aan een ketting, om neer te zetten of als start van een te leuke verzameling! Of je schrijft iets liefs op een stukje papier, een complimentje of een wensje, rolt het op en stopt het in het flesje. En geef dit zomaar aan iemand...Zeker weten dat je de ander blij maakt, maar ook jezelf! Want zeg nou zelf, van geven wordt je blij!

 
Wat zou jij in dit ieniemienie flesje stoppen?
 

 
Naast de prachtige papiertjes en mooie labels maakte ik ook een slinger van wolkjes en sterren. Je kunt dit ophangen maar ook als lint gebruiken om een cadeautje heen... Als je deze slinger maakt leg dan bakpapier terwijl je aan het naaien bent op de stukken waar je geen wolkje of ster wilt hebben, deze verwijder je als de slinger klaar is heel eenvoudig.

 
Perfecte match.....Een zwart legopoppetje aan een stalen ketting, die trouwens ook in andere kleuren te krijgen is, bij deze mooie papiertjes.....
*





Geen opmerkingen:

Een reactie posten