zondag 27 december 2015

Happy New Year ( DIY)

Lekker hè, zo'n 3e kerstdag kadootje :) 
Na heerlijke relaxte kerstdagen, is vandaag echt een kadootje. 
Ik klungel wat links en rechts in mijn huisje, maak mijn boom "happy new year-proof"
Dat betekent bij mij kerstballen eruit en sterren, toeters, veren en champagneglazen erin :) 
Beetje kleur om de boel feestelijk te laten zijn!
En zie je die gekleurde sterrenslinger?
Die kreeg ik van Joyce als kerstkaartje en hij past perfect in mijn boom. 


Over kerstkaarten gesproken, ieder jaar ben ik te laat.
Het is te druk in de shop en op kantoor, daarom grijp ik deze dagen aan om iedereen een nieuwjaarswens te geven. 
Ook leuk en ik heb er iets meer tijd voor!

Dit jaar heb ik de een oudje een make-over gegeven.
De sterretjes :) 



Je hebt nodig: 
een doorzichtig zakje, wat confetti, restje cadeaupapier, sterretjes en letterkraaltjes.
( letterkraaltjes had ik nog over van vorig jaar,
beetje mislukt projectje, maar zo komen ze nog van pas ) 
Meer is het niet en je kunt ze aanpassen in je eigen kleurencombinaties. 


Een sticker voldoet ook :) 

En ga je ergens op bezoek? Pak de oliebollen en appelbeignets in een leuk doosje... 


Daarover heen doorzichtige folie en ertussen wat letters en confetti, tadaa!
De letters heb ik zwart geschilderd en wat glitterpoeder toegevoegd. 


Ik wens iedereen love, peace and chocolate. 
Heb je nog wat kerstkransjes over?
Sla deze in stukken met een hamer; doe de stukken in een doorzichtig zakje, 
kaartje, hartje en ster eraan en dichtmaken met één van die mooie nieuwe clips 


Wat ook leuk is, is popcorn met zo'n leuk bijpassend kaartje.
Ik koos magnetron popcorn, maakte een puntzak van het leuke galaxy papier en bond het vast met een gekleurd elastiekje :) 

Heb je nog wat klein cadeautjes over die je op oudjaarsavond mee wil nemen? 



Sterren papier genoeg op de site!
Enjoy!
Geniet van de komende week :) 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten