zondag 3 januari 2016

366 nieuwe dagen!

366 nieuwe kansen....

Bijna is alles weer normaal. 
Hoeveel ik ook van de feestdagen houd,
stiekem vind ik het ook wel weer lekker als alles weer normaal is. 

En de realiteit is, dat dat morgen het geval is :) 
Dan is mijn minivakantie weer voorbij en
ik besloot om wat leuks te maken voor mijn collega's.

Vorige week kreeg ik een tip van Joyce over de potloden met tekst bij de Wibra.
De voorraad in Brunssum is uitverkocht #LOL 
80 cent voor 10 potloden in zwart of pink.


Voor de rest heb je labels nodig, eventueel wat hartjesstickers en  koord. 
In een nieuw jaar kun je het best met een nieuw potlood beginnen :) 



Mooie quote opgezocht en klaar :) 
Zo heb je een kleinigheidje die verrast en niet duur is! 

En dan nu iets totaal anders... 
Afgelopen weken heb ik wat nieuwe masking tape toegevoegd. 
Deze zijn ontworpen door WoW goods en het is weer eens wat anders. 



Beide zijn neon, maar die kleuren krijg ik niet goed op de foto. 
Ze fleuren de boel goed op. 


En dan Splash!
Het is een duo verpakking en mijn favo op dit moment,
ik zit namelijk nog in mijn "sparkles & glitters mode"


Botanic is eigenlijk al voor het voorjaar ;-)
Lekker breed ( 20 mm) , zodat je gelijk een statement maakt. 
We zagen het al een beetje in het najaar,
maar mijn vermoeden is dat de trend doorzet. 
En ik moet zeggen, het heeft wel wat! 

En dan de laatste...


Lekker fris voor in het nieuwe jaar! 

Zo hup, verder met tellen! Ik zit volop in de balans en
 ik kan je vast verklappen dat ik eind van de dag wat pakketjes
op de site zet van allerlei materialen wat ik over heb. 
Het worden verrassingspakketjes met veel decomateriaal. 

Ook geldt zoals altijd nog de kortingscode voor 16% korting, tot en  met 16 januari. 
Code: 2016 

Enjoy! 





2 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar! Ik heb ook een paar vrije dagen gehad, voor mij begint dinsdag het gewone leven weer. Jammer, maar inderdaad ook wel weer lekker. Heel veel plezier met een nieuw jaar Leuke lintjes, de nieuwe producten zien er mooi uit. Oeh en die splash tape... gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lucky you! :) Hahaha, nee joh! Geniet er lekker van en die tape is echt een musthave :D

      Verwijderen