vrijdag 1 januari 2016

Happy New Sparkling & Glitter Year!


Gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal! 
We hadden gisteren al de hele dag feest,
aangezien de Sparkles & Glitterswap tot ontknoping kwam en
wat was het leuk!

Wat zo klein begon, werd echt een feestje. 
Joyce en ik genoten van jullie enthousiasme en
 alle previews wat voorbij kwamen. 



Glitters, veel glitters en dat is zo vrolijk! 

Uiteindelijk waren we met z'n 56-en
Ons streven was 50, dus dat was mooi. 

Voor mij was het de eerste keer, Joyce is al ervaren ;-) 
We deden wel 1 ding anders en starten een FB groep,
zodat mensen zonder Instagram ook mee konden doen. 

Dat beviel goed, al is het wel wat lastig om aan de hand
 van 1 moodboard de smaak te peilen,
dat nemen we mee in de evaluatie ( LOL) 

Terwijl Joyce en ik van de laatste minuut zijn, waren velen dat niet en dat is een mooi iets.
( Koester dat, scheelt een hoop stress :)) 
We werden getrakteerd op de mooiste dingen die in de maak waren... 

De mooiste ingepakte cadeautjes kwamen voorbij.
En dat maakte me blij, aangezien ik wel van inpakken houd... 


Dank je wel allemaal voor jullie enthousiaste deelname,
jullie inzet en jullie creativiteit!

Wat ik maakte voor Ilse? 
Dit :)
Mijn hele ( lees: heeele) huis lag onder de glitterpoeder, glitterconfetti en papier :) 
En ik vind het niet eens erg, haha! 


Wat kreeg ik?
Een mooi ingepakt pakket van Ariana en ontzettend leuke cadeautjes :) 


De chocola is gisteren al open gemaakt, één van mijn grootste zonden. 
En de slinger, kaartjes en sneeuwvlokken gebruikte ik voor mijn eigen wensboom. 
Servetten heb ik nooit genoeg :) en wat was ik verrast. 


Enjoy! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten