zondag 24 januari 2016

It's all about Love!

Inpakinspiratie vandaag :)
En dan alles voor Valentijn of omdat je iemand zo lief vindt... 

Mijn tafel is een zooi,  maar ik houd ervan :) 


En  dit is dan het eindresultaat :)
Na eindeloos gepuzzel en nadenken over hoe ik het een en ander wil. 


Ik verfde cadeaupapier, wilde beestjes en soldaten. 
In roze en goud... 


Zwart cadeaupapier, grafische kaart, label en een olifant!
De olifant verfde ik goud met roze slagtanden. 


Ik verfde het cadeaupapier met roze strepen en een kaartje van Zoedt
maakt het af. Stukje maskingtape met hartjes zijn de kers op de taart :) 


Je verft een groot gouden hart op het cadeaupapier
de bril vond ik bij de Action en ik verfde hem knalroze.
Je ziet tenslotte alles door een roze bril :) 


De kusjes soldaat! Pief paf poef, wij vuren zoentjes af!
Vernoemd naar het liedje van K3. 
Tijdens de werkbespreking van Joyce en mij,
waar wij altijd eindigen met een shopsessie :D,
vond ik een zak met soldaatjes. 
Wist nog niet wat ik ermee moest, tot ik afgelopen vrijdag
bij mijn nichtje in de auto zat en de cd van K3 stond aan. 
Bam en het kwartje viel, een snelle handige DIY!


En heb je de labels gezien op de site? 
Ze zitten verpakt in een zakje met dit leuke zwart/wit kaartje. 
Ik wilde het niet weggooien en besloot 1 van de labels te beplakken met gouden maskingtape en deze erop te plakken. Zo heb je een low budget kaartje, leuk voor aan je muur of op je wandrek. 


En dan nog iets...de stickers zijn binnen en ze zijn fantastisch! 
Mooi groot, zodat ze perfect passen bij deze pergamijnzakjes. 

Enjoy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten