zondag 14 februari 2016

Deze week nieuw op de site :)


Happy Valentine! 
Op deze mooie zondag wil ik je voorstellen aan 2
merken die deze week toegevoegd zijn op de site. 

Studio Stationery is één van de merken die ik al langer inkoop,
maar toen ik hun nieuwe collectie zag was ik verliefd :) 
Frisse kleurtjes en grid, een gouden combinatie!
( tenminste als je het mij vraagt haha) 
10 nieuwe ansichtkaarten met originele teksten die
je overal op kunt hangen, ze zijn een blikvanger.


Behalve de kaarten heb ik ook de notitieboekjes en memoblokken ingekocht.
Ik heb nog geen favoriet kunnen kiezen, het is allemaal te leuk. 
Gisteren riep ik uit dat het stationeryheaven is :) 



Nieuw zijn de pass-word boekjes, iedereen kent het wel.. 
Ontelbare sites waar je moet inloggen en
overal heb je wel een ander wachtwoord of het verschilt net 1 letter... 
Ze hangen aan post-itjes aan je scherm of staan ergens in je telefoon
 en dan natuurlijk net niet degene die je moest hebben...

Daar is nu een oplossing voor :) 
Een handig en mooi notitieboekje, waar je al je
wachtwoorden en gebruikersnamen keurig in kunt vullen.
Het is zo'n dingetje waar je achteraf denkt,
waarom heb ik dat niet eerder gedaan?( LOL)   



Fotocredits: Studio Stationery 


En dan nog iets leuks :) 

Bora Illustraties ontwerpt cadeaupapier, mooie dubbelzijdige vellen van 50 x 70 cm.
Het papier is gedrukt op 120 grams 100% gerecycled
papier en bedrukt met vegatabele inkten.
 Het kan dus gerecycled worden of zo in de compostbak.

Je kunt het gebruiken als grote kleurplaat, als poster, om je cadeautjes mee in te pakken,
je boek mee te kaften, papieren slingers mee te maken of je kasten mee te versieren.
Color me! 

 ( Foto: Bora Illustraties) 

In the garden 

( Foto: Bora Illustraties)

Ze worden gevouwen verzonden! 
En je krijgt 2 vellen. 


Hier word je toch blij van! :) 

Enjoy! 





2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig papier, bijna zonde om daarmee iets in te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het ook, ik zou het alleen voor speciale cadeautjes gebruiken :)
      Vond het al bijna zonde om erin te knippen ;-)

      Verwijderen