zondag 28 februari 2016

Hunnie Bunnies deel 2

 Het was een pittig weekje voor me. 
Griep, keelontsteking en een fikse verkoudheid...
Daardoor kon ik niet alles doen wat ik graag wilde ;-) 

Maar ik werd wel vrolijk van de bunnies die
binnenkwamen en wat zijn jullie heerlijk enthousiast! 


We hebben vorige week zondag nog wat dingetjes aangepast.
De bunnies zijn ook aan de binnenzijde bedrukt,
zodat je niet tegen een witte achterkant aankijkt. 
Anouck heeft een 3d tekeningetje toegevoegd,
zodat het duidelijker is hoe je ze in elkaar zet. 

En ik kijk de hele week al verliefd met waterige oogjes,
aangezien ze op mijn tafel staan :) 


Ze gaan natuurlijk mee naar het Feel Good & Shop event op 11 en 12 maart. 

Er is ook nog een nieuwe tipi onderweg :) waar je je paaseitje in kan verstoppen. 
Zo wordt je Pasen toch fantastisch! :) 


Afgelopen week is ook een lading nieuwe masking tape binnengekomen
 en dat zijn ook al van die heerlijk kleurtjes! 
Allemaal voorbodes van een heerlijke lente en ik kan niet wachten... 


De nieuwe collectie van Oktoberdots komt er ook aan, maar daarover later meer! 
Ik ga met mijn grieplijf even in een heerlijk zonnetje zitten
achter glas en de vitamine D meepikken :) 

Enjoy! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten