zondag 21 februari 2016

Meet the Hunnie Bunnies!

The Hunnie Bunnies! 
Anouck was bezig met een paastipi, tot ik een appje
 kreeg dat er vrij plotseling een konijntje was geboren :D

Ze stuurde me een foto en ik was gelijk verkocht, stuiterdestuiter! 
Afgelopen week hebben we quotes gezocht, kleuren uitgekozen en papier getest. 
Gisteren was ik het proefkonijn om te testen of ze makkelijk en
begrijpelijk in elkaar zitten en ik ben geslaagd :D 
Nu mag ik ze dan introduceren als nieuw lid van de
 collectie van Leuke Lintjes ft Anouck.

Je krijgt een knipvel met 2 hunnie bunnies en 2 wortels.
Wat heb je nodig? 
Een schaar, lijm en eventueel een hobbymesje. 



Knip de haasjes en wortels uit. 


Met een hobbymesje snij ik de zwarte gedeeltes uit de bunny.
Die mag je weggooien.
Behalve dat witte rondje, dat is namelijk het staartje. 


Je vouwt ze op de lijntjes en plakt ze vast mbv de plakstrook.
Vouw de pootjes naar buiten zodat ze kunnen staan.


Teken een gezichtje op je eitje en je kunt eventueel de
wortel aan een oor hangen met een naam erop. 

Ik gebruikte de wortel als servetring.  


Ik vergeet helemaal het lekkere kontje :) 
Plak het rondje op de achterzijde van het ei en klaar! 


Het is toch te schattig! :)
Ze worden geleverd in 3 kleurtjes met 3 verschillende quotes 


Kraft/Zwart
Keel calm and hop on 
( hier knip je dus de blauwe gedeeltes uit de haasjes) 

Zwart/Wit
Everybunny needs somebunny sometimes


Grijs /Roze
 Hippity Hoppity 


Je kunt ze alvast pre-orderen :) hier 

Enjoy! 







2 opmerkingen: